Офіційний сайт ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 м.Ірпеня - Методична робота
Ірпінська ЗОШ І-ІІІ ступенів N13
Сб, 02.08.2014, 11:34
Головна сторінкаМой профильВыход

Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповіли: 1250

Методична робота

    Методична робота в школі будується на досягненнях науки, ППД, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
    У школі діють два методичні кабінети з навчально-виховної роботи, один - з виховної роботи, інформаційно-аналітичний центр навчально-виховної роботи з докладним банком інформації, яка оптимально охоплює дані про діяльність педагогічного та учнівського колективів.
    Проблема, над якою працює педколектив школи в 2007-2008 навчальному році:
 - реалізація науково-пізнавального потенціалу освітніх галузей,  використання пошукового, краєзнавчого та місцевого матеріалу з  метою піднесення ефективності навчально-виховного процесу,  виховання юного громадянина України;
 - використання сучасних інформаційних технологій в управлінській  діяльності та навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи.
     Головною метою в методичній роботі школи є: навчально-методичне забезпечення педагогічного процесу, організація удосконалення відповідної фахової освіти, згідно з чим і працювали методичні структури школи.
     З метою якісної та ефективної організації, проведення систематичної колективної та індивідуальної методичної роботи з педагогічними кадрами, в школі працюють методичні структури:
 - методична рада (кер.Філіпчук В.І.);
 - методичні комісії:
      - МО учителів початкових класів (кер.Уховська Л.М.);
      - МО учителів-словесників (кер.Шушкевич С.Л.);
      - МО учителів англійської мови (кер.Забарило О.П.);
      - МО класних керівників (кер.Чернюк М.І.);
      - ТГ учителів природничо-математичного циклу (кер.Захлюпана Н.П.);
      - ДГ учителів суспільно-природничого циклу (кер.Смолянчук Н.В.);
      - ДГ учителів фізкультури, трудового навчання, ЗВ та предметів естетичного циклу (кер.Дубовецька А.М.);
      - Школа вдосконалення педагогічної майстерності вчителя  (кер.Філіпчук В.І.);
      - творчі пари: бібліотекарі школи Оксьоненко З.В. – Писаренко І.О.
      - міські творчі лабораторії, групи, школи ППД (кер.Білоус Г.С.,  Захлюпаний В.М., Орнст О.М., Філіпчук В.І., Нікітіна В.В.,  Кошова Т.М., Захлюпана Н.П., Нікітін М.А., Чернюк М.І.).
    Продовж декількох років методична діяльність у школі будується і проводиться за принципом моніторингу - систематичної аналітико-діагностичної діяльності.
Щороку проводиться 15 предметних декад і тематичних тижнів, де педагоги й учні удосконалювали знання з навчальних дисциплін, представляли свої надбання з різних галузей навчально-виховного процесу.
 Усі засідання методичних комісій мають відповідну структуру, де обговорюють, проводять, аналізують:
 - результати навчально-виховної роботи:
  = динаміку зростання (спаду) успішності учнів;
  = результати контрольних робіт (державної підсумкової атестації), навички  читання;
  = діяльність членів методичних комісій щодо розвитку творчого потенціалу  учнів, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності;
- аналіз стану викладання предметів:
  = стан виконання навчальних планів і програм;
  = інновація, її ефективність;
  = апробація електронних засобів навчального призначення для загальноосвітніх  навчальних засобів;
  = стан реалізації принципу єдності навчання, виховання і розвитку  особистості;
  = робота факультативів, наукових товариств, гуртків;
  = стан позакласної роботи вчителів з предметів;
  = система та результативність підвищення професійного рівня вчителів;
  = результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах;
- аналіз роботи за рік та перспективне планування.
    Бібліотекарі школи дбають про науково-методичне забезпечення роботи методичних комісій знайомлять учителів з новинками методичної та науково-педагогічної літератури, роблять бібліотечно-бібліографічні огляди.
    У школі постійно працює консультаційний центр з усіх навчальних дисциплін, де колеги-предметники можуть ознайомитись з матеріальною базою, творчими надбаннями, відвідати уроки, отримати компетентну та ділову пораду, консультацію, рекомендацію.
      Організовано роботу резерву керівних кадрів, вчителів-наставників.
Систематично проводититься внутрішкільна методична робота з питань:
1) Самоосвіта педагогічних працівників ;
2) Атестація і творчі звіти педагогів :
3) Курсова перепідготовка ;
4) Семінари-практикуми (міські та шкільні);
5) Конкурс “Учитель року”;
6) Кращий урок року;
7) Випуск методичних інформаційних бюлетнів;
8) Зустрічі з науковцями;
9) Творчі відрядження;
10) Індивідуальні та групові консультації для учителів та батьків;
11) Участь у роботі предметних декад, панорамі методичних ідей, методичних оперативок;
12) Випуск друкованої продукції з авторськими та інноваційними матеріалами з досвіду роботи педагогів;
13) Робота з підготовки учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін;
 14)Робота з учнями щодо підготовки до Всеукраїнського конкурсу-захисту  науково-дослідницьких робіт учнів - членів Київського обласного  територіального відділення Малої академії наук України в 2008 році;
 15) Поповнення матеріалами інформаційно-аналітичного центру навчально-  виховної роботи.
 16). Поповнення кабінетів методичною та довідковою літературою, розробками  уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи учителів;
 17).Тренінгові заняття за програмою „Intel Навчання для майбутнього”  (керівник Кошова Т.М.);
 18). Участь учнів та вчителів у конкурсах, тренінгах, конференціях.
    Усі засідання методичних комісій проводились згідно з планом роботи. До засідань готувались педагогічні виставки методичних розробок з даної теми, відкриті уроки з подальшим їх детальним аналізом і обговоренням.


Представлення методичних кафедр

Методичне об’єднання учителів початкових класів
Методичне об'єднання учителів словесників
Методичне об’єднання учителів англійської мови
Методичне об’єднання класних керівників
Творча група учителів природничо-математичного циклу
Динамічна група учителів суспільно-природничого циклу
Динамічна група учителів оздоровчо-трудового циклу

Структура методичної роботи школи

Структура методичної роботи

Діяльність наукової лабораторії


Самоаналіз діяльності закладу


Методичні кабінети школи
  

Методичний кабінет учителів старших класів
Методичний кабінет учителів початкових класів
Методичний кабінет з виховної роботи

Інформаційно-аналітичний центр школи

Інформаційно-аналітичний центр школи

План роботи методичної ради

План роботи методичної ради

Плани роботи методичних кафедр

План методичного об’єднання учителів початкових класів
План методичного об’єднання учителів словесників
План методичного об’єднання учителів англійської мови
План методичного об’єднання класних керівників
План творчої групи учителів природничо-математичного циклу
План динамічної групи учителів суспільно-природничого циклу
План динамічної групи учителів оздоровчо-трудового циклу

Проблемні питання методичної діяльності закладу 

Впровадження комп'ютерних інформаційних технологій в управлінську діяльність та навчально-виховний процес роботи освітнього закладу
Вивчення історії рідного краю та використання історико-краєзнавчих матеріалів в навчально-виховному процесі.

Матеріали представлені учителями школи на Х міжнародну виставку навчальних закладів "Сучасна освіта в Україні - 2007" 

КАТАЛОГ МАТЕРІАЛІВ Ірпінська ЗОШ І-ІІІ ступенів N13, представлених на Десяту ювілейну міжнародну виставку навчальних закладів „Сучасна освіта в Україні - 2007”

Управлінська діяльність
Захлюпаний В.М., Гуманицький Д.А. Робота з діагностично-проектуючим комплексом “Універсал”. Методичний збірник.- Ірпінь, 2007.- 14 с.
Захлюпаний В.М. Інформаційно-аналітичний центр школи. Методичний збірник.- Ірпінь, 2007.- 49 с.
Захлюпаний В.М. Роль педагогічного моніторингу в атестації вчителя. Методичний збірник.- Ірпінь, 2007.- 17 с.
Захлюпаний В.М. Використання комп'ютерно-діагностичного комплексу "Персонал" у роботі з педагогічними кадрами. Методичний збірник.- Ірпінь, 2007.- 22 с.
Мультимкдійні технології
Захлюпана Н.П. Застосування мультимедійних технологій на уроках математики. Методичний збірник.- Ірпінь, 2007.- 37 с.
Кошова Т.М. Г.К.Андерсен та його казка „Снігова Королева” (плани-конспекти уроків із мультимедійним супроводом). Методичний збірник.- Ірпінь, 2007. – 23 с.
Оксьоненко З.В. Сучасна шкільна бібліотека - центр інформації. Методичний збірник.- Ірпінь, 2007. – 62 с.
Смолянчук Н.В. Розробка узагальнюючого уроку з біології (7 клас) з використанням інформаційних технологій на тему „Членистоногі”. Методичний збірник – Ірпінь, 2007. – 20с.
Меркулова А.В. Конспекти уроків із зарубіжної літератури з електронним супроводом. Методичний збірник.- Ірпінь, 2007. – 47 с.
Семененко Т.А.,Ярильченко Н.В. Застосування презентаційних технологій під час проведення уроків історії в 11 класі. Методичний збірник.- Ірпінь, 2007. - 49 с.
Омельченко І.К., Будинська Л.В. Математика. Нестандартні уроки з використанням мультимедійних технологій у початкових класах. Методичний збірник. - Ірпінь, 2007.- 81 с.
Вашуленко О.В., Нікітіна В.В. Організація удосконалювального повторення на уроках у початкових класах. Методичний збірник. - Ірпінь, 2007. – 15 с.
Орнст О.М., Біляк К.М., Нікітіна В.В. Використання мультимедійних засобів на уроках з навчального предмету „Я і Україна” (природознавство) в початкових класах. Методичний посібник.- Ірпінь, 2007. – 28 с.
Левченко І.В., Пархоменко Л.П. Нестандартні уроки української мови в 3 класі з використанням мультимедійних технологій. Методичний збірник. - Ірпінь, 2007. – 40 с.
Тарган К.К. Нестандартні уроки з читання у початкових класах з електронним супроводом. Посібник для вчителя. – Ірпінь, 2007. – 69с.
Сич О.І. Використання мультимедійних технологій на уроках англійської мови в початковій школі. Методичний збірник. – Ірпінь, 2007. – 41 с.
Овсієнко Л.М. Автофігури в Microsoft Word. Методичний збірник. – Ірпінь, 2007. – 21 с.
Водолага Л.І. Проведення уроку хімії з електронним супроводом у
8 класі. Методичний збірник. - Ірпінь, 2007. – 21 с.
Колесник Н. А. 70 років школі. Сценарій свята. Ірпінь, 2007. – 27 с.
Колесник Н.А., Кошова Т.М.,Уховська Л.М., Будинська Л.В., Прокопенко Н.Ю. Свято в школі. Нестандартні виховні заходи. Мультимедійні презентації. Посібник з сценаріями виховних заходів. -Ірпінь, 2007. – 93 с.
Адамчук Т.А. Уроки з курсу „Київщинознавство”. розробки мультимедійних уроків та матеріали до уроків, - Ірпінь, 2007.- 31 с.
Методична робота
Гордійко Д.С. Абетка. Літературно-художнє видання.– Київ, 2006. – 32 с.
Давиденко Н.М. Цікава математика (збірник логічних задач з математики для 5-х та 6-х класів). Методичний збірник. – Ірпінь, 2007. – 20 с.
Чернюк М.І. Тестові завдання з української мови для 10-11 класів. Методичний збірник. – Ірпінь, 2007. – 23 с.
Чернюк М.І. Збірник диктантів з української мови для 10-11 класів. Програмовані і буквені диктанти для 5-11 класів. Контрольні роботи з української мови для 5-11 класів. Методичний збірник. – Ірпінь, 2007. – 35 с.
Новицька Л.О. Побудова графіків функції з модулями. Методичний збірник. – Ірпінь, 2007. – 16 с.
Білоус Г.С. Із скарбниці параметрів. Методичний збірник. – Ірпінь, 2007. – 22 с.
Войналович Н.Ю., Забарило О.П. Welcome to London. Методичний збірник. Ірпінь, 2007. – 12 с.
Овсієнко Л.М. Розв’язування задач з використанням вказівок циклу в середовищі Turbo Pascal. Методичний збірник. - Ірпінь, 2007. – 40 с.
Орнст О.М., Тарган К.К. Інтерактивні форми роботи на уроках читання. Збірник для вчителів. - Ірпінь, 2007. – 24 с.
 Філіпчук В.І. Протипожежна безпека. /Тестові завдання для учнів 1 -11 класів/. Навчальний збірник. - Ірпінь, 2007. - 24 с.
Філіпчук В.І. Різновиди екскурсій та їх роль при вивченні курсів „Київщинознавство” та „Рідний край”. Методичний посібник. - Ірпінь, 2007. - 67 с.
Філіпчук В.І. Правила дорожнього руху. Тестові завдання для учнів 1-11 класів. Методичний збірник.- Ірпінь, 2007.- 43 с.
Будинська Л.В. Використання елементів програми „Крок за кроком” у початкових класах. Потижневі ранкові зустрічі як прийом адаптації першокласника до навчальної діяльності. Методичний збірник. - Ірпінь, 2007.-32 с.
Чала Л.М., Чала С.М. Потаємні порухи душі. Збірник для вчителя. - Ірпінь, 2007. – 44 с.
Шушкевич С.Л. Збірник контрольних диктантів з української мови для 5-9 класів загальноосвітньої школи. Методичний збірник. - Ірпінь, 2007. – 53 с.
Павленко К.М. Чудернацький ярмарок. Методичний збірник. - Ірпінь, 2007. – 50 с.
Василенко О.В. Шляхи вдосконалення культури мовлення учнів на основі творчого використання різновидів навчального матеріалу. Методичний збірник.- Ірпінь, 2007. – 22 с.
Уховська Л.М. Каліграфічні хвилинки з творчими завданнями з української мови для учнів четвертого класу. Методичний збірник.- Ірпінь, 2007. – 21 с.
Меркулова А.В. Система уроків за повістю М.В.Гоголя „Тарас Бульба”. Методичний збірник.- Ірпінь, 2007. – 28 с.
Біляк К.М. Дидактичний матеріал до уроків читання в 1 класі. Абетка. Методичний посібник.- Ірпінь, 2007.- 71 с.
Прокопенко Н.Ю. Інтерактивні методи навчання на уроках української мови. Методичний збірник.- Ірпінь, 2007. – 37 с.
Ющенко В.П. Використання інструкційних карток при вивченні теми „Конструювання плечового виробу з коміром та вшивним рукавом”. Методичний збірник.- Ірпінь, 2007. – 19 с.
Виховна робота
Захлюпаний В.М., Колесник Н.А., Шушкевич С.Л., Пархоменко Л.П.
Історія Гостомельської школи. Короткий художньо-документальний нарис. – Гостомель, 2006. – 104 с.
Захлюпана Н.П. Весняні свята. Методичний збірник. – Ірпінь, 2007.– 32 с.
Адамчук Т.А. Основні напрями роботи соціального педагога у вирішенні конфліктів в загальнонавчальному закладі (рекомендації щодо психокорекційної роботи з попередження конфліктності дітей підліткового віку). Методичний збірник.- Ірпінь, 2007.- 28 с.
Нікітін М.А. Позакласна робота з фізичного виховання. Методичний збірник – Ірпінь, 2007. - 45 с.
Пархоменко Л. П. , Рогачкова І. Я . Свята моєї Батьківщини ( зимовий цикл ). Методичний збірник . – Ірпінь, 2007. - 30 с.
Колесник Н. А. 70 років школі. Сценарій свята. Ірпінь, 2007. – 27 с.
Колесник Н.А. Сценарії випускних вечорів. Методичний посібник. - Ірпінь, 2007. – 110 с.
Колесник Н. А. Традиційні шкільні свята. Методичний посібник. - Ірпінь, 2007. – 55 с.
Колесник Н. А. Шкільна дитяча організація ,,Краяни ”. Методичний посібник. - Ірпінь, 2007. – 62 с.
Романченко Г.В. Етапи створення, структура і роль історико-краєзнавчого комплексу школи. Методичний збірник. – Ірпінь, 2007. – 32 с.

Матеріали представлені учителями школи на ХІ міжнародну виставку навчальних закладів "Сучасна освіта в Україні - 2008" 

В.М.Захлюпаний.  Створити сай - це досить просто. Методичний збірник.- Гостомель, 2008.-14с.

Матеріали представлені учителями школи на ХІ міжнародну виставку навчальних закладів "Сучасна освіта в Україні - 2009" 

Управлінська діяльність
Захлюпаний В.М. Роль комп'ютерних технологій у вивченні потреб клієнтів загальноосвітнього навчального закладу. Інформаційно-методичний збірник. – Ірпінь, 2009. – 24 с.
У збірнику проаналізовані основні напрямки застосування комп’ютерних технологій у вивченні потреб клієнтів загальноосвітніх навчальних закладів, їх ефективність, переваги та недоліки. Представлені результати застосування web-технологій та програмних засобів, які допомагають автоматизувати, результативно проводити кількісно-якісний аналіз особистості й колективу за певними соціально-психологічними напрямами та іншу діагностичну роботу з учнями, вчителями, батьками і громадськістю. Проведений порівняльний аналіз відповідності результатів дослідження з використанням інформаційних технологій з результатами проведеного опитування серед батьків та учнів школи традиційними методами. 
Збірник адресований директорам, заступникам та соціально-психологічним службам загальноосвітніх навчальних закладів.

Захлюпаний В.М. Формування інформаційно-навчального середовища освітнього закладу. Інформаційно-методичний збірник. – Ірпінь, 2009. – 28 с.
В інформаційно-методичному збірнику розглянуті питання формування єдиного інформаційно-навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу та забезпечення ефективності управління освітньою системою школи. Створення моделі інформаційно-навчального середовища розглянуто на прикладі діяльності Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 – школи лабораторії інформаційних технологій навчання Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів.
Збірник адресований директорам, заступникам та соціально-психологічним службам загальноосвітніх навчальних закладів.

Колесник Н.А., Боднар Н.Д. Конкуренція в системі освіти. Інформаційно-методичний збірник. – Ірпінь, 2009. – 22 с.
У даному збірнику вміщена теоретична інформація, практичні дослідження та аналіз сутності конкуренції на різних рівнях серед учасників навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі.
Інформаційно-методичні матеріали збірника - результати проведеного дослідження з питання «Формування конкурентноздатності персоналу як актуальний напрямок організаційного розвитку освітніх організацій». Результати представлені з мультимедійною презентацією.
Збірник адресований директорам, заступникам та соціально-психологічним службам загальноосвітніх навчальних закладів.

Методична робота
Оксьоненко З.В., Писаренко І.О. Прислів,я, приказки та загадки. Методичний збірник. - Ірпінь, 2009. – 24 с.
 У даному збірнику представлені матеріали усної народної творчості, які можуть використовуватися на уроках української літератури у 5 класі, уроках позакласного читання, уроках розвитку зв,язного мовлення, а також у позакласній роботі.
 Збірник адресовано учням, учителям, бібліотекарям загальноосвітніх навчальних закладів.

Овсієнко Л. М. Узагальнення знань з теми «Розгалуження». Методичний збірник. Ірпінь, 2009, − 28 с.
  У даному збірнику представлено розробку уроку з інформатики для десятого класу з електронним супроводом, який виконано за допомогою програми Power Point. 
 Даний урок можна проводити з використанням мультимедійної техніки або в комп’ютерних класах.
 Збірник адресовано вчителям інформатики загальноосвітніх навчальних закладів.

Павленко К. М. Судове засідання у справі звинувачення І.Котляревського, автора поеми "Енеїда". Методичний збірник. Ірпінь, 2009, − 20 с.
Розробка уроку розрахована на вчителів української мови та літератури для використання під час вивчення творчості І.Котляревського, зокрема поеми «Енеїда»у 9-му класі. Форма проведення уроку є нетрадиційною (судове засідання), що сприяє підвищенню зацікавленості учнів, прояву їх потенціалу як під час підготовки до уроку(формулювання звинувачення та пошук доказів, що забезпечується гарним володінням тексту), так і під час його проведення. 
 Крім тексту, вчитель має змогу залучити відеофрагменти з мультфільму"Енеїда", слайди, ілюстрації.

Василів В. Ю., Романченко Г. В. Кросворди з історії для 5 - 6 класів. Методичний збірник. - Ірпінь, 2009 - 36 с.
У даній методичній розробці пропонуються кросворди, що активізують процес пізнання історичних знань.
Збірник допоможе вчителям у проведенні уроків узагальнення, закріплення вивченого матеріалу, а також для перевірки домашнього завдання. 
Використання кросвордів на уроках історії, зробить його цікавим і спонукатиме учнів до творчого мислення.

Філіпчук В.П. Креслення . Методичний збірник. – Ірпінь, 2009. – 32 с.
 У збірнику подані матеріали міжпредметних зв’язків креслення з іншими шкільними дисциплінами, зібрані тестові завдання для перевірки знань учнів з креслення та вміщений термінологічний словник.
 Дані матеріали адресовані вчителям креслення, трудового навчання загальноосвітних та інших навчальних закладів.

Щербина Н.І. Золоті візерунки хохломи. Методичний збірник. – Ірпінь, 2009. – 28 с.
    У методичному збірнику пропонуються матеріали, які передбачають формування у дітей бачення світу природи та мистецтва, розвиток творчого потенціалу та інтересу до знань.
 Особлива увага приділяється сприйняттю й оцінюванню учнями творів образотворчого мистецтва, завдяки чому поглиблюються знання, розвиваються навички сприйняття художнього образу, розширюється кругозір школярів.
 Даний збірник адресований вчителям образотворчого мистецтва, керівникам гуртків для використання на уроках образотворчого мистецтва та позакласних заняттях.

Водолага Л.І. Спирти як наркотичні речовини. Методичний збірник. – Ірпінь, 2009. – 20 с.
Запропонований збірник містить розробку виховного заходу з електронним супроводом для 11 класів та методичні рекомендації щодо створення та використання мультимедії на уроках та виховних заходах. Запропонована форма проведення виховного заходу дозволяє більше дізнатися про спирти як наркотичні речовини, що згубно впливають на організм людини, усі її органи, призводячи до виникнення такого важкого захворювання, як алкоголізм. Проблема пияцтва потребує повсякденної уваги, і ми повинні знати про шкоду та підступність алкоголю, щоб назавжди вирвати це зло із життя підростаючого покоління.
Збірник адресований вчителям хіміі загальноосвітніх навчальних закладів.

Дебелий А.В. Інтелектуальні ігри з географії. Методичний збірник. - Ірпінь, 2009. – 64 с.
 У даному збірнику представлені різноманітні навчальні ігри з географії для учнів 9 -11 класів. Матеріал можна використовувати на уроках географії, під час проведення тижня географії в школі, у позакласній роботі, на заняттях гуртків. Він сприятиме розвитку пізнавальних інтересів учнів. 
Матеріали збірника будуть корисні учителям географії, педагогам-організаторам та учням загальноосвітніх закладів, а також усім, хто цікавиться географією.

Мультимкдійні технології
Шушкевич С.Л., Прокопенко Н.Ю. Шляхами Великого Кобзаря. Тарас Шевченко на Київщині. Застосування мультимедійних технологій на уроках української літератури, Київщинознавства. Методичний збірник. – Ірпінь, 2009. – 40 с.
У даному методичному збірнику представлено дібраний матеріал із застосуванням мультимедійних технологій на уроках української літератури, Київщинознавства на тему: "Тарас Шевченко на Київщині".
Представлено фотографії, малюнки Т. Шевченка, історичні документи, факти з життя Кобзаря на Київщині.
Даний збірник стане в пригоді вчителям – словесникам, класним керівникам загальноосвітніх шкіл, студентам – філологам, усім шанувальникам творчості Т.Г. Шевченка

Колесник Н.А. «Мелодія шкільного вальсу». Виховні заходи з мультимедійним супроводом. Електронний посібник. – Ірпінь, 2009.
  У поданих матеріалах представлені розробки виховних заходів з електронним супроводом, які виконано за допомогою програми Power Point: сценарії проведення випускних вечорів, вечорів зустрічі випускників. Використані фотоматеріали, документи музею історії школи, факти, спогади випускників, учителів-пенсіонерів, які працювали в школі.
  Матеріали адресовані педагогам-організаторам, заступникам директора школи з виховної роботи. 

Кошова Т.М. Життя і творчість М.В.Гоголя. Електронний посібник. – Ірпінь, 2009.
Даний посібник присвячено геніальному письменнику і мислителю, історику, класику літератури, який відкрив світові Україну - Гоголю Миколі Васильовичу. Сподіваємось, що він допоможе вам краще зрозуміти цього талановитого сина української землі, пробудить інтерес до його творчості. Тут ви можете знайти багатий ілюстративний матеріал, фрагменти анімаційних фільмів до творів Гоголя, матеріали, які допоможуть вам підготуватися до уроків, семінарів тощо.

Захлюпана Н.П. «Святині українського народу». Методичний збірник. Ірпінь, 2009, − 28 с
Методичний збірник містить розробку виховного заходу «Святині українського народу» з мультимедійним супроводом. Дані матеріали допоможуть ознайомити дiтей з державною та народною символiкою України, формувати нацiональну свiдомiсть, почуття любові до рідної землi.  
Адресований класним керівникам, педагогам-організаторам, студентам педагогічних вузів.

Біляк А.А. Пісні з мультфільмів Уолта Діснея. Дидактичний матеріал до уроків англійської мови. Методичний збірник з електронним диском, - Ірпінь, 2009. - 44 с.
У даному збірнику подані пісні з популярних мультфільмів студії Уолта Діснея, які можуть використовуватися як дидактичний матеріал на уроках англійської мови у початкових та середніх класах. 
Пропонований матеріал сприяє розвитку навичок аудіювання і говоріння англійською мовою у молодших школярів, підвищує пізнавальний інтерес до вивчення іноземної мови, доповнює і розширює зміст підручника, дає можливість поглибити знання англійської мови в учнів. Знайомі мелодії та зображення відомих діснеєвських героїв сприяють кращому засвоєнню тексту пісень, вивченню лексичного та граматичного матеріалу.
Збірник складається з двох частин: основна частина містить тексти пісень англійською мовою та ілюстрації до них, друга частина – аудіозаписи пісень на диску.
Пропонований збірник буде цікавий учням початкових та середніх класів, учителям загальноосвітніх навчальних закладів.

Омельченко І.К., Біляк К. М., Сич О. І.,, Прокопенко С.П., Кошова Т. М., Прокопенко Н. Ю. Автор – укладач Колесник Н. А. «Голодомор 1932 – 1933 років на Україні». Виховні заходи з мультимедійним супроводом. Електронний посібник. – Ірпінь, 2009.
У поданих матеріалах представлені розробки виховних заходів з електронним супроводом, які виконано за допомогою програми Power Point.
В цих розробках подані виховні заходи для різних вікових категорій дітей. Використані документи, факти, спогади свідків голодомору. Розробки містять музичний супровід, який доречно вплітається в канву сценарію, робить виховний процес цікавим та ефективним, сприяє формуванню в учнів поваги та співчуття до далекого страшного минулого українського народу.
  Відповідний віковим категоріям матеріал є доступним за формою викладу дітям різного шкільного віку. Він зацікавить учителів та класних керівників загальноосвітніх навчальних закладів і може використовуватись у позакласній роботі.

Конюшок Н. М. „Найперше музика у слові” Розробки уроків зарубіжної літератури з використанням комп’ютерних технологій. - Ірпінь, 2009 – 20 с.
   Дані розробки уроків допоможуть учителю зарубіжної літератури в підготовці і проведенні уроків по вивченню лірики та різних підходів до її аналізу. У розробках уроків показані ефективні прийоми вивчення біографій письменників у поєднанні з їх життєвими та творчими пошуками.

Прокопенко Світлана Петрівна. Родинне свято. «Уклін низький Вам, матінко моя!» Виховний захід. Ірпінь, 2009 – 20 с.
Виховний захід розрахований на учнів 5 - 7 класів. Проводиться з використанням мультимедійних технологій та театралізованої вистави.
Розробка виховного заходу адресована класним керівникам, вихователям.

Тарган К.К., Захарченко О. А. Нестандартні уроки з читання в початкових класах. Електронний диск. Ірпінь, 2009.
У даному посібнику представлені розробки нестандартних уроків з читання. 
Запропоновано пізнавальні мовознавчі матеріали, скоромовки, прислів’я, загадки, мовно-логічні завдання, аналітико-синтетичні вправи, кросворди.
Матеріали розраховані для використання вчителями 1 – 4 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Левченко І. В., Омельченко І. К., Пархоменко Л. П. Використання мультимедійних технологій на уроках української мови в початкових класах. Електронний посібник. – Ірпінь, 2009.
  Посібник містить авторські розробки уроків української мови у 2-3 класах з використанням мультимедійних технологій. 
  Уроки побудовані з урахуванням вікових особливостей дітей молодшого шкільного віку. Мислення дітей даного віку наочно-образне, тому поєднання почутого і побаченого на моніторах сприяє швидкому та якісному опануванню знань.
  У ході уроків використано багато різноманітних форм і методів роботи, цікавих вправ та ігрових завдань. 
  Застосування електронного супроводу дає можливість зацікавити дітей і сприяти високій результативності навчальних досягнень учнів.

Омельченко І.К. Уроки математики в початкових класах. Електронний диск. Ірпінь, 2009.
 Збірник містить розробки уроків математики з використанням мультимедійних технологій.
Уроки побудовані з урахуванням вікових особливостей дітей молодшого шкільного віку. Мислення дітей даного віку наочно – образне, тому поєднання почутого і побаченого на моніторах сприяє швидкому та якісному опануванню знань. Проведення уроків у мультимедійному класі є досить доцільним, особливо для учнів початкових класів.
 Даний матеріал адресовано вчителям початкових класів.

Смик Т.Р. Учнівські презентації з фізики та астрономії. Електронний диск. Ірпінь, 2009.

Електронний диск з учнівськими презентаціями складається з двох розділів:
- "Вчені фізики", на якому розміщено мультимедійні презентації про життя і наукову діяльність вчених-фізиків: А. Ейнштейна, Дж. Максвелла, О. Попова, Ю. Кондратюка, Д.Ю.Мендєлєєва.
- "Астрономія-древня наука", на якому мультимедійні презентації з різних розділів шкільного курсу астрономії "Астрономія-древня наука", "Сонце", "Чорні діри" та інші.
Дані презентації будуть цікавими для учнів та вчителів фізики і астрономії загальноосвітніх навчальних закладів.

Виховна робота
Алєксєєва Л.І., Боднар Н.Д. Шкідливі звички і здоров’я. Методичний посібник, - Ірпінь, 2009. – 60 с.
У методичному посібнику пропонуються матеріали щодо формування в учнів здорових установок і навичок відповідальної поведінки, які знижують імовірність прилучення до вживання тютюну, алкоголю, наркотиків та інших психоактивних речовин.
У посібнику подані інформаційні і статистичні матеріали, що покликані забезпечити підвищення знань учнів про негативний вплив шкідливих звичок на організм людини. 
Посібник стане в пригоді вчителям, психологам, батькам та всім, хто прагне залучити дітей до здорового способу життя.

Захлюпана Н.П. «Народні свята, звичаї та обряди українського народу». Методичний збірник. Ірпінь, 2009. − 28 с.
У збірнику представлений опис та матеріали створення учнівського проекту «Народні свята, звичаї та обряди українського народу». Даний проект спрямований на вивчення школярами основних етапів дій при складанні учнівських проектів, на розвиток вміння застосовувати інформаційні технології для пошуку, систематизації та представлення інформації, виховання любові і поваги до рідного народу, до українського фольклору, бажання підтримувати їх. Даний збірник допоможе збагнути красу українських звичаїв та обрядів, поглибить знання учнів про народні свята та традиції українського народу. 
Збірник адресований класним керівникам, педагогам-організаторам, заступникам директорів загальноосвітніх навчальних закладів.

Колесник Н.А., Левченко І.В. , Нікітіна В.В., Тарган К.К., Уховська Л.М., Будинська Л.В., Орнст О.М., Захлюпана Н.П., Василів В.Ю, Алєксєєва Л.І, Гаркавенко Н.П., Ревкевич О.В., Коротчук К.Є., Смик Т.Р. Автор – укладач: Колесник Н. А. Україна пам'ятає. Методичний збірник. Ірпінь, 2009 – 84 с.
  У збірнику представлені розробки уроків, виховних заходів, підготовлених і проведених учителями Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №13 з нагоди вшанування 75 річниці пам'яті жертв Голодомору 1932-1933 років. 
  Дані матеріали адресовані класним керівникам загальноосвітніх навчальних закладів для підготовки і проведення тематичних виховних заходів.

Філіпчук В.І. Природа, погода і народні спостереження . Методичний збірник. – Ірпінь, 2009. - 24 с.
 У збірнику міститься розробка уроку з використанням особливостей побуту, культури, мови, народних звичаїв і календарних обрядів; подані матеріали про місцеві ознаки погоди (народні прикмети, зібрані за порами року і місяцями, календарно-обрядові звичаї).
 Дані матеріали будуть цікавими учителям природничих дисциплін, класним керівникам, працівникам позашкільних закладів. 

Колесник Н.А., Вдовиченко А.В. Дослідження розвитку житлово-домашнього господарства та побуту гостомельчан. Інформаційно-методичний збірник. Ірпінь 2009 - 32 с.
У даній збірці представлені матеріали дослідження розвитку житлово-домашнього господарства та побуту жителів селища Гостомель.
У роботі використані фотоматеріали та документи історико-краєзнавчого музейного комплексу школи, зокрема кімнати народознавства, спогади старожилів селища Гостомель.
Матеріали збірки адресовані вчителям київщинознавства, класним керівникам. Можуть бути використані в позакласній роботі з учнями .

Уховська Л.М., Будинська Л.В., Орнст О.М., Рогачкова І.Я. Сценарії шкільних свят для учнів поаткових класів. Методичний посібник. – Ірпінь, 2009. – 88 с. 
До даного посібника увійшли сценарії шкільних свят для учнів початкових класів. 
Свято – це завжди творчість, імпровізація. Атмосфера – радісна, ігрова, незвичайна. Беручи участь у підготовці і проведенні свят, діти й дорослі реалізують свої приховані можливості, набираються енергії для майбутнього.
Сценарії, які запропоновано у посібнику, допоможуть організувати свято у будь – яку пору року.
Посібник адресований вчителям початкових класів та вихователями.

Василенко О.В. Якого обранця ви прагнете мати? Урок – тренінг для учнів 10 – 11 класів із циклу ,,Майбутнє починається сьогодні’’. - Ірпінь, 2009. - 14 с.
У матеріалах до цього уроку використано позитивний підхід до роботи з підлітками, що стикаються з небезпекою ранніх статевих стосунків. 
На конкретних прикладах учитель заохочує поведінку, яка сприяє здійсненню найкращих прагнень дітей (показуючи, за допомогою чого можуть збутися їхні мрії), та попереджає про небезпеки, що можуть ці мрії зруйнувати.
 Цей урок допоможе учням визначитися у виборі майбутнього обранця, а також реалізувати свій потенціал і подолати можливі перешкоди на шляху до мрії.
Для учителів загальноосвітніх навчальних закладів

Койда Н. О. Вишивка стрічкою. Методичний збірник. - Ірпінь, 2009. - 50с. 
  Даний збірник познайомить з однією із самих витончених і декоративних технік – вишивки стрічкою. Вона підійде для гурткової роботи: за її допомогою можна вивчити прості шви у вишивці стрічкою, які поєднуючись з традиційною вишивкою, можуть використовуватися у створенні різноманітних картин, оздоблень речей, допоможуть прикрасити будинок.
Збірник адресований керівникам гуртків та вчителям обслуговуючої справи.

Бєлкіна Т.В., Прокопенко С.П., Алєксєєва Л.І., Ревкевич О.В., Кошова Т.М., Смик Т.Р., Прокопенко Н.Ю. Автор-укладач: Філіпчук В.І. Державний прапор України – святиня нашого народу. Методичний посібник. – Ірпінь, 2009. - 76 с.
 У посібнику зібрані розробки уроків «Державний прапор України – святиня нашого народу» для учнів різновікових категорій з 5 по 11 клас.
 Дані матеріали адресовані класним керівникам, керівникам гуртків, педагогам організаторам.  

Чернюк М.І. Ти – в моєму серці! Літературна збірка. - Ірпінь, 2009. – 60 с.
Збірка творів переможців Всеукраїнського та III етапу обласного конкурсів учнівської творчості „Об’єднаймося, брати мої”, „Вірю в майбутнє твоє, Україно!” та Міжнародного конкурсу-фестивалю дитячо-юнацької журналістики „Прес-весна на Дніпрових схилах”. 
Близькими і зрозумілими стануть читачам твори, бо в них небайдужі, емоційні відгуки на події, що хвилюють сьогодні кожного українця.

Філіпчук В.І. Селище, в якому ти живеш. Методичний збірник. Ірпінь, 2009. - 46 с. 
 Методичний збірник містить розробки уроків та виховних заходів з географії та історії рідного краю. Дані матеріали допоможуть учням розширити знання про історичне минуле с. Гостомель Київської області, розвивати інтерес до краєзнавчих досліджень на території свого населеного пункту, виховувати любов і повагу до рідного народу, українського фольклору.
 Збірник адресований класним керівникам, учителям географії, історії та початкових класів загальноосвітніх шкіл.

Гаркавенко Н.П. Моє рідне селище – Гостомель. Розробка уроку. Методичний збірник. - Ірпінь, 2009. - 24 с. 
У даній розробці зібрано інформацію та фотографії визначних місць Гостомеля , які можна використовувати на уроках англійської мови.
Розробку адресовано вчителям англійської мови, студентам педагогічних вузів, училищ, коледжів.

Нікітін М.А. Історія розвитку спортивних ігор. Методичний збірник. – Ірпінь, 2009р. 32с.

У даному збірнику представлені матеріали з історії розвитку спортивних ігор: волейболу, баскетболу, футболу та гандболу.
 Збірник адресований учням та учителям фізичної культури загальноосвітніх навчальних закладів.

Нікітін Микола Анатолійович. Позакласна робота з фізичного виховання. Методичний збірник. Ірпінь, 2009 - 40 с.
У даному збірнику представлені матеріали позакласної роботи з фізичної культури та розробки позакласних заходів: спортивне свято «Тато, мама і я - спортивна сім’я», веселі козацькі забави «Ми роду козацького діти», змагання юних захисників Вітчизни. 
Пропоновані заходи включають різні форми роботи з учнями: конкурси, змагання, вікторини, ігри, які привчають долати психічні і фізичні навантаження, створюють в учнів бадьорий настрій. 
Збірник адресований учителям фізичної культури.

Романченко Г.В., Василів В.Ю. Робота з портретом на уроках історії. Методичний збірник. Ірпінь, 2009 - с.
   Матеріали даного збірника допоможуть учителю ознайомити школярів з видатними історичними постатями, а також надасть практичні поради, методичні рекомендації та схеми з використання портрету на уроках історії. 
  Головна мета збірника - закласти основи розуміння учнями результатів діяльності діячів, їх внесок в історичну науку.
  Збірник адресований учителям історії загальноосвітніх шкіл.
   







Форма входу

Календар новин
«  Серпень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Пошук по новинах

Друзі сайту

Освітні сайти регіону

Статистика

Володимир Захлюпаний © 2008Створити сайт безкоштовно

Каталог україномовних сайтів Сервер поздоровлень, побажань та привітань Valid HTML 4.01 Transitional Украинский портАл Українська Банерна Мережа