|
| ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 м.Ірпеня | | | | | | | |
ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ
ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА
Організовує:
-
психологічне
діагностування учнів школи;
-
сталу систему
психологічної освіти вчителів;
-
проведення
психолого-корекційної роботи з учнями;
-
допомогу
педагогічним працівникам в опануванні й розробці інноваційних
програм і технологій, консультує з питань психологічних аспектів
розвитку, навчання, виховання учнів;
-
просвітницьку
роботу для батьків, приймає батьків (осіб, що її замінюють) з
питань організації виховного процесу;
-
психолого-педагогічну діагностику готовності дитини до навчання в
період її переходу з однієї вікової групи до іншої, допомагає
у виборі навчального закладу згідно з рівнем психічного
розвитку дитини;
-
психологічну
експертизу і психолого-педагогічну корекцію девіантної поведінки
неповнолітніх.
Сприяє:
-
пошуку, відбору,
розвитку обдарованих дітей;
-
вибору
підлітками професій з урахуванням їхніх ціннісних орієнтацій,
здібностей, життєвих планів і можливостей, готує учнів до
свідомого життя;
-
формуванню
психологічної культури вихованців, учнів, педагогів, батьків;
-
здійсненню
превентивного виховання, профілактики злочинності, алкоголізму і
наркоманії, інших узалежнень і шкідливих звичок серед підлітків;
-
забезпеченню
здоров’я
і безпеки довірених йому учнів; дотримується норм і правил
охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту;
-
підвищенню свого
кваліфікаційного рівня.
Бере участь:
-
в організації, плануванні
навчально-виховної роботи, режимі навчальної діяльності дітей та
учнів в залежності від вікових особливостей і стану здоров’я,
спрямованих на забезпечення відповідних умов для їх розвитку;
-
в роботі педагогічної ради, підготовці та
проведенні атестації педагогічних працівників школи, проведенні
семінарів та засідань методичних об’єднань;
-
у розробці навчальних планів, програм,
посібників, методичних рекомендацій, вносить пропозиції фодо
вдосконалення виховного процесу;
-
у формуванні та комплектуванні груп і класів
дітей і учнів за індивідуальними показниками з метою
диференційованого навчання та виховання;
-
в роботі комісії з питань соціально-правового
захисту дітей;
-
в
проходженні
періодичного безкоштовного медичного обстеження.
Має
право на:
-
самостійний вибір пріоритетних
напрямів роботи, співвідношення різних видів робіт з огляду на потреби
школи;
-
спеціальний кабінет, забезпечений
методичним, матеріальним обладнанням;
-
захист професійної честі й
гідності;
-
ознайомлення зі скаргами та іншими
документами, що містять оцінку його роботи, надання щодо них пояснень;
-
захист своїх інтересів самостійно
і/чи через представника, в тому числі адвоката, у випадку
дисциплінарного чи службового розслідування, пов'язаного з порушенням
педагогом норм професійної етики;
-
конфіденційність дисциплінарного
(службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом;
-
підвищення кваліфікації;
-
проходження атестації на
добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.
Контролює:
Розробляє:
-
річний, тижневий план роботи, затверджений
директором і узгоджений з Центром практичної психології та
соціальної роботи.
-
та впроваджує розвивальні, корекційні програми
навчально-виховної діяльності з урахуванням індивідуальних,
статевих, вікових особливостей різних категорій.
Забезпечує:
-
своєчасне складання встановленої звітної
документації;
-
звязки школи із іншими закладами
позашкільної освіти дітей, іншими організаціями для спільної
діяльності з питань розвитку учнів;
-
своєчасне подання директору школи і до центру
професійного підпорядкування річний звіту про
свою роботу.
Керується:
Отримує:
Погоджує:
|
|
На головну сторінку
Шкільна документація | |