Офіційний сайт ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 м.Ірпеня - Информация о сайте
ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 м.Ірпеня
 
Головна сторінкаМій профільВихід

 ПОСАДОВІ  ОБОВ’ЯЗКИ  УЧИТЕЛЯ

Організовує:
  • навчання і виховання учнів з урахуванням специфіки навчального предмета і віку школярів.
  • стимулювання соціалізації учнів, формування в них загальної культури забезпечення свідомого вибору ними професії та формування готовності до функціонування в ринкових умовах.
  • забезпечення дотримання норм і правил техніки безпеки в навчальному закладі.
  • проведення уроків й інших навчальних занять в закріплених за ним класах згідно з розподілом навчального навантаження, забезпечує під час занять належний порядок і дисципліну.
  • реалізацію прийнятих в школі освітніх програм відповідно до навчального плану, власного поурочного плану і розкладу занять; використовує при цьому різноманітні прийоми, методи й засоби навчання.
  • інструктаж учнів з правил безпеки праці під час навчальних занять з обов'язковою реєстрацією в класному журналі чи журналі реєстрації інструктажів.
  • вивчення учнями правил охорони праці.
  • умови для дотримання законних прав і свобод учнів.
  • індивідуальну, позакласну роботу з учнями з предмета, що викладає.
Забезпечує
  • рівень підготовки учнів, який відповідає вимогам державного освітнього стандарту.
  • виконання правил і дотримується норм охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, забезпечує охорону життя і здоров'я учнів під час навчального процесу.
  • оперативне повідомлення керівників школи про кожен нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги.
  • покращення умов здійснення навчального процесу, а також доводить до відома завідувача кабінету, адміністрації про всі недоліки в забезпеченні навчального процесу, які знижують працездатність учнів.
  • допуск на заняття представників адміністрації школи з метою контролювання й оцінювання своєї діяльності.
  • заміну на уроках тимчасово відсутніх вчителів згідно за розпорядженням заступника директора школи з навчально-виховної роботи.
  • дотримування Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, інших локальних правових актів школи.
  • підготовку до проведення занять, систематично підвищує свою професійну кваліфікацію.
  • дотримання етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу вчителя .
  • своєчасне складання встановленої звітної документації;
  • своєчасне подання директору школи звіту про свою роботу.
  • збереження обладнання, інвертаря, матеріалів, навчальних посібників, тощо, виховання в учнів бережливе ставлення до майна навчального-виховного закладу.
Здійснює
  •  вивчення індивідуальні особливості школярів, сприяння розвитку їхніх здібностей, талантів.
  • контроль за дотриманням правил (інструкції) з охорони праці.
  • ведення в установленому порядку класну документацію, здійснює поточний контроль за відвідуванням і успішністю учнів за прийнятою в школі системою, виставляє оцінки в класний журнал і щоденник учня, своєчасно подає адміністрації школи звітні дані.
  • чергування по школі відповідно графіку чергувань на перервах між заняттями, а також за 20 хв. до початку і протягом 20 хв. після закінчення занять.
  • постійний зв'язок з батьками учнів (особами, які їх замінюють).
  • періодичне медичне обстеження.
  • роботу в режимі виконання встановленого йому навчального навантаження відповідно до розкладу навчальних занять, у період канікул, які не збігаються з відпусткою, залучається адміністрацією школи до педагогічної, методичної чи організаційної роботи в межах часу, який не перевищує навчального навантаження до початку канікул. Графік роботи вчителя під час канікул затверджується наказом директора школи.
  • захисти учнів від будь-яких форм фізичного та психологічного насильства, запобігання шкідливим звичкам учнів, пропагування здорового способу життя.
  • виконання рішення педради, нарад, шкільних комісій, наказів і розпоряджень адміністрації.
  • персональну відповідальність за життя і здоров’я дітей під час проведення уроків, інших заходів в школі (категорично забороняється виставляти учнів із класу під час уроків).

Бере участь:

  •  у встановленому порядку в підсумковій атестації учнів.
  • у діяльності методичного об'єднання та інших формах методичної роботи, які прийняті в школі.
  • у роботі педагогічної ради школи і нарадах, які проводяться адміністрацією школи.
  • у засіданнях ради школи, батьківського комітету школи, піклувальної ради закладу.
  • в організації, плануванні навчально-виховної роботи, режимі навчальної діяльності дітей та учнів в залежності від вікових особливостей і стану здоров’я, спрямованих на забезпечення відповідних умов для їх розвитку;
  • у розробці навчальних планів, програм, посібників, методичних рекомендацій, вносить пропозиції фодо вдосконалення виховного процесу;
  • в обов'язкових планових загальношкільних заходах,
Має право на:
  • участь в управлінні школою в порядку, передбаченому Статутом школи.
  • захист професійної честі й гідності.
  • ознайомлення зі скаргами та іншими документами, які містять оцінку його діяльності, надання відповідних пояснень.
  • захист своїх інтересів самостійно чи через посередника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного розслідування, пов'язаного з порушенням вчителем норм професійної етики.
  • конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом.
  • вільний вибір і використання методик навчання й виховання, навчальних посібників і матеріалів, підручників, методик оцінювання знань учнів.
  • підвищення своєї кваліфікації.
  • проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.
  • давання учням під час занять і перерв обов'язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках, передбачених Статутом, і Правилами внутрішнього розпорядку школи.
  • розгляд питання і прийняття рішення тільки в межах своєї компетенції.

Розробляє:

  • річний (по семестрово) календарний план роботи, затверджений директором та поурочні плани роботи.
  • самостійне планування діяльності, яка визначена його посадовими обов'язками.
 Погоджує:
  • свою роботу з директором школи, заступником директора школи з навчально-виховної роботи.

     

На головну сторінку   Шкільна документація 

Володимир Захлюпаний © 2008Создание сайтов