Офіційний сайт ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 м.Ірпеня - Информация о сайте
ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 м.Ірпеня
 
Головна сторінкаМій профільВихід

ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ


С Е Р П Е Н Ь

 

№ п/п

З м і с т

Дата

Відповідальні

1.

Складання  графіку  роботи  МОП.  

30.08

Кругляк  А.І.

2.

Ознайомлення  та  проведення  інструктажу  працівників  школи  з  правил  техніки  безпеки  та  з  правил  пожежної  безпеки.  Зробити  відповідні  записи  в  журналі  з  ТБ.

 до  30.08

Кругляк  А.І.

3.

Спільно  з  профкомом  перевірити  трудові  книжки  та  особисті  справи  працівників  школи,  оформити  їх  згідно  з  інструкцією.

до 30.08

Захлюпаний  В.М.
Голова  профкому
Філіпчук  В.І.

4.

Комплектування  шкільних  кімнат  меблями,  обладнаннями,  засобами  протипожежної  безпеки.

до 31.08

Кругляк  А.І.

5.

Здійснення  заходів  по  оформленню  і  благоустрою  школи  та  шкільного  подвіря.

 20.08

Кругляк  А.І.

6.

Благоустрій  шкільних  кімнат,  коридорів,  підсобних  приміщень,  натирання  паркетної  підлоги.

25.08

Кругляк  А.І.

7.

Забезпечення  школи  канцтоварами.

до  31.08

Захлюпаний  В.М.

8.

Здійснення  заходів  по  підготовці  роботи  шкільної  їдальні:
-
         огляд  та  підготовка  електротехнічного  обладнання;
-
         огляд  та  підготовка  холодильного  обладнання;
-
         огляд  та  підготовка  складських  та  підсобних  приміщень;
-
         оформлення  паспорту  шкільної  їдальні;
-
         встановлення  і  перевірка  роботи  обладнання  гарячого  цеху  шкільної  їдальні;
-
         комплектація  штату  працівників  шкільної  їдальні;
-
         затвердження  режиму  роботи  шкільної  їдальні;
-
         затвердження  графіку  харчування  учнів;
-
         затвердження  меню  шкільної  їдальні.

  до  31.08

Захлюпаний  В.М.
Мельникова  О.О.

9.

Забезпечення  медичного  пункту  медикаментами.

до  31.08

Захлюпаний  В.М.

10.

Забезпечення  школи  спортивним  інвентарем.

до  31.08

Захлюпаний  В.М.
Нікітін  М.А. 

11.

Забезпечення  шкільних  майстерень  інструментами  та  матеріалами  для 

проведення  навчального процесу.

до  31.08

Захлюпаний  В.М.
Замостян  С.В.

12.

Підготовка  навчальних  приміщень  до  нового  навчального  року.

до  31.08

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.
Зав.кабінетами

13.

Забезпечення  своєчасного  надходження  підручників  та  методичної  літератури  до шкільної  бібліотеки.

до  31.08

Захлюпаний  В.М.
Оксьоненко  З.В.

14.

Здійснення  заходів  по  підготовці  навчання  шестиліток:
-
         забезпечення  школи  іграшками  для  шестиліток;
-
         підготовка  навчальних,  ігрових  та  спальних  приміщень;
-
         закупити  постіль,  рушники,  мило;
-
         закупити  спортивний  інвентар  для  ГПД;
-
         підготовка  роздягальних  приміщень.

  до  31.08

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.
Левченко  І.В.

15.

Забезпечення  мультимедійного  класу    програмним  забезпеченням.

до  31.08

Захлюпаний  В.М.

16.

Проведення  робіт  по  переобладнанню  системи  опалення  школи:
-  підключення  автономної  котельні;
-  переобладнання  системи  теплопостачання  (праве  крило);
-  проведення  випробувальних  робіт опалювальної  системи.

 до  31.08

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.

17.

Перевірка  локальної  мережі  мультимедійний  клас-директор-секретар-компютерний  клас-бібліотека-психолог.

до  31.08

 Захлюпаний  В.М.

 

В Е Р Е С Е Н Ь

 

№п/п

З м і с т

Дата

Відповідальні

1.

Забезпечення  гарячим  харчуванням  учнів  школи  і  ГПД.

01.09

Захлюпаний  В.М.

2.

Підготовка  і  здача  у  міськво  звіту

ОШ-І.

03.09

Філіпчук  В.І.

3.

Проведення  тарифікації  педкадрів.

до 10.09

Захлюпаний  В.М.
Філіпчук  В.І.

4.

Складання  актів  допуску  до  роботи  в  кабінетах,  майстернях,  спортзалах.

01.09

Захлюпаний  В.М.
Філіпчук  В.І.
Кругляк  А.І.

5.

Організація  осінньої  роботи  на  шкільному  подвірї.

до  30.09

Кругляк  А.І.
Колесник  Н.А.

6.

Здійснення  комплексу  заходів  по  підготовці  школи  до  роботи  в  зимових  умовах.

 до  30.09 

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.

7.

Проведення  роботи  по  звіту  використання  коштів  благодійного  фонду  школи  за  минулий  навчальний  рік  та  організації  благодійних  внесків  в  новому  навчальному  році.

 до  20.09

Захлюпаний  В.М.

8.

Забезпечення  МОП  спецодягом.

01.09

Кругляк  А.І.

9.

Придбання  миючих  засобів.

до  06.09

Кругляк  А.І.

10.

Визначити  потреби  закладу  в  забезпеченні  меблями,  інструментами,  спортивним  обладнанням,  наочними  посібниками,  підручниками,  програм  забезпеченням.

 до 10.09

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.

11.

Розпочати  роботи  по  будівництву  шатрового  даху  школи.

до 0.09

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.

 

Ж О В Т Е Н Ь

 

п/п

З м і с т

Дата

Відповідальні

1.

Перевірка  дотримання  в  школі  повітряного,  світлового  режиму.

з  01.10

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.

2.

Проведення  роботи  по  переведенню  шкільної  теплиці  в  зимовий  режим.

до  31.10

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.

3.

Проведення  роботи  по  благоустрою  території.

до  10.10

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.

4.

Проведення  комплексу  заходів  по  забезпеченню  режиму  дотримання  санітарно-гігієнічних  норм,  техніки  безпеки  в  школі.

 до  15.10

 Захлюпаний  В.М.

5.

Організація  і  проведення  підписки  газет,  журналів  та  навчально-методичної  літератури.

 з  15.10

Захлюпаний  В.М.
Зав.бібліотеки

6.

Складання  проекту  кошторису  на  новий  бюджетний  рік.

01.10

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.

7.

Підготовка  до  проведення  інвентаризації.

до  15.10

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.

 

Л И С Т О П А Д

 

№п/п

З м і с т

Дата

Відповідальні

1.

Проведення  інвентаризації  шкільного  майна,  навчального  обладнання.

 до  10.11

Голова  інвент.комісії,  матеріал.-відпов.особи

2.

Заслуховування  на  засіданні  шкільного  батьківського  комітету  питання  про  використання  коштів  всеобучу.

до18.11

 Колесник  Н.А.

3.

Підготовка  шкільного  приміщення  до  зими.

до  22.11

Кругляк  А.І.

4.

Перевірка  стану  шкільного  майна,  інвентаря,  обладнання  в  кабінетах.

01.11

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.

5.

Перевірка  стану  медичної  документації  в школі.

02.11

Захлюпаний  В.М.

6.

Випуск  інформаційного  бюлетня  про  використання  позабюджетних  надходжень.

 09.11

Захлюпаний  В.М.

7.

Надання  матеріальної  допомоги  категорійним  учням.

з  1.11

Захлюпаний  В.М.

 

Г Р У Д Е Н Ь

 

№п/п

З м і с т

Дата

Відповідальні

1.

Організація  перевірки  роботи  педагогічного  й  учнівського  колективів  по  збереженню  шкільного  майна,  інвентаря,  наочності  в  кабінетах.

 з  01.12

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.
Кл.керівники 1-11  кл.

2.

Оформлення  інформаційного  стенду  про  дотримання  дисципліни  та  чистоти  у  школі.

до 02.12

Колесник  Н.А.

3.

Проведення  трудового  десанту  з  генерального  прибирання  класних  приміщень  та  школи.

до10.12

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.

4.

Проведення  огляду  санітарного  стану  навчальних  кабінетів.

15.12

Захлюпаний  В.М.

5.

Проведення  робіт  по  забезпеченню  техніки  безпеки  під  час  проведення  новорічних  свят.

з  25.12

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.

6.

Аналіз  виконання  колективної  угоди  за  І  семестр  2007-2008  навчального  року.

27.12

Захлюпаний  В.М.

 

С І Ч Е Н Ь

 

№п/п

З м і с т

Дата

Відповідальні

1.

Проведення  списання  застарілих  ТЗН,  шкільного  обладнання.

до  14.01

Кругляк  А.І.
Голова  комісії  на  списання

2.

Аналіз  виконання  кошторису  витрат  за  календарний  рік  і  накреслення  шляхів  якісного  його  виконання  в  наступному  році.

 до  14.01

Захлюпаний  В.М.

3.

Проведення  профілактичного  ремонту.

до  14.01

Зав.кабінетами,
Кругляк  А.І.

4.

Організація  фізкультурно-оздоровчої  роботи  серед  вчителів  на  період  зимових  канікул.

з  02.01

Захлюпаний  В.М.
Вчителі  фізкультури

5.

Проведення  організаційних  робіт  по

 забезпеченню  навчально-виховного  процесу  школи  в  ІІ  семестрі.

до 12.01

 Захлюпаний  В.М.

6.

Планування  обєму  ремонтних  робіт  в  школі,  складання  кошторису, планування  роботи  з  підрядниками.

 до  29.01

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.

7.

Проведення  аналізу  реєстрації  нещасних  випадків  в  школі.

12.01

Захлюпаний  В.М.

 

Л Ю Т И Й

 

№п/п

З м і с т

Дата

Відповідальні

1.

Проведення  підготовки  до  створення  фонду  будівельних  матеріалів,  необхідних  для  ремонту  шкільних  приміщень.

 з  01.02

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.

2.

Проведення  контролю  за  охороною  шкільних  приміщень  і  передачею  чергувань.

 01.02

Захлюпаний  В.М.

3.

Аналіз  витрат  за  воду,  електроенергію,  тепло.

08.02

Захлюпаний  В.М.

4.

Підготовка  інвентаря  до  проведення  весняних  робіт  на  території  школи.

до  28.02

Кругляк  А.І.

5.

Проведення  робіт  в  теплиці  по  підготовці  до  весняного  періоду. 

до  28.02

 

Кругляк  А.І.

6.

Підготовка  приміщення  для  збереження  зимового  інвентаря.

до  28.02

Кругляк  А.І.

7.

Закупити  мастику  для  натирання  паркетної  підлоги  в  коридорах  школи.

до  28.02

Кругляк  А.І. 

8.

Підготовка  розсади  та  насіння  для  посадки  клумб  на  шкільному  подвірї.

до  28.02

Кругляк  А.І.

 

Б Е Р Е З Е Н Ь

 

№п/п

З м і с т

Дата

Відповідальні

1.

Оформлення  замовлення  на  шкільні  підручники  і  навчально-методичну  літературу.

01.03

Захлюпаний  В.М.
Зав.бібліотекою

2.

Ремонт  шкільних  меблів  та  іншого  обладнання.

з 21.03

Кругляк  А.І.

3.

Проведення  благоустрою  спортивних  площадок.

до 22.03

Кругляк  А.І.
Нікітін  М.А.
Асадов  Р.С.

4.

Проведення  благоустрою  клумб,  шкільного  подвіря.

до  27.03

Кругляк  А.І.
Черепинець  В.В.

5.

Проведення  весняних  робіт  по  догляду  за  деревами  та  кущами  на  території  школи.

 до  31.03

Кругляк  А.І.
Черепинець  В.В.

6.

Проведення  натирання  паркетної  підлоги  в  коридорах  школи.

25.03

Кругляк  А.І.

  

К В І Т Е Н Ь

 

№п/п

З м і с т

Дата

Відповідальні

1.

Забезпечення  зберігання  зимового  спортінвентаря.

01.04

Нікітін  М.А.
Асадов  Р.С.

2.

Розгляд  плану  ремонту  школи,  обладнання, меблів,  книг,  навчально-наочних  посібників.

 15.04

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.
Оксьоненко  З.В.

3.

Організація  роботи  по  озелененню  території  школи.

з  01.04

Кругляк  А.І.
Черепинець  В.В.

4.

Складання  плану  комплектування  шкільних  кімнат  меблями,  обладнанням,  засобами  протипожежної  безпеки  на  наступний  навчальний  рік.

 з  15.04

 Кругляк  А.І.

5.

Перевірка  порядку  виконання  колективної  угоди.

11.04

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.
Голова  ПК

 

Т Р А В Е Н Ь

 

№ п/п

З м і с т

Дата

Відповідальні

1.

Підготовка  до  ремонту  шкільних  приміщень.

з  01.05

Захлюпаний  В.М.
Кругляк  А.І.
Зав.кабінетами

2.

Організація  ремонту  шкільних  меблів,  обладнання,  книг.

з  01.05

Кругляк  А.І.
Зав.кабінетами
Зав.бібліотекою

3.

Розпочати  ремонт  класних  кімнат,  кабінетів,  майстерень.

з  31.05

Кругляк  А.І.

4.

Аналіз  порядку  надходження  позабюджетних  коштів  та  їх  витрати.

10.05 

Захлюпаний  В.М.

5.

Звіт  на  шкільних  батьківських  зборах  про  використання  коштів  батьківського  благодійного  фонду.

 25.05

Захлюпаний  В.М.

6.

Підготовка  класних  приміщень  для  проведення  державної  підсумкової  атестації.

 до  25.05

Філіпчук  В.І.
Кругляк  А.І.

 

Ч Е Р В Е Н Ь

 

№п/п

З м і с т

Дата

Відповідальні

1.

Закінчення  ремонту  шкільних  приміщень,  коридорів  школи.

до  30.06

Кругляк  А.І.
Зав.кабінетами 

2.

Списання  морально  застарілих  видань  підручників  із  бібліотечного  фонду.

до  15.06

Оксьоненко  З.В.

3.

Проведення  упорядкування  шкільної  території,  огорожі,  спорт.площадок.

до  30.06

Вчителі  фізкультури
Кругляк  А.І.

4.

Проведення  списання  матеріалів  та  інвентаря,  що  були  використані  для  ремонту  школи.

до  30.06

Кругляк  А.І.

5.

Видати  наказ  про  заміщення  посади  директора  школи  під  час  відпустки.

до  25.06

Захлюпаний  В.М.

6.

Проведення  робіт  по  збереженню  вазонів  з  квітами  під  час  літніх  відпусток.

до  20.06

Кругляк  А.І.

7.

Організація  робіт  МОП  на  відпускний період.

до  30.06

Кругляк  А.І.

На головну сторінку   Шкільна документація 

Володимир Захлюпаний © 2008Создание сайтов